Regulamin

Regulamin

POSTANOWIENIA OGÓLNE

hampii.pl to sklep internetowy dostępny w domenie hampii.pl, prowadzony przez firmę Sky Live Group Sp. z o.o. Sp. k., Al. Komisji Edukacji Narodowej 49/183, 02-797 Warszawa NIP: 521-374-34-14

 

zwaną dalej hampii.pl

SKŁADANIE REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

  • Hampii.pl prowadzi sprzedaż detaliczną drogą elektroniczną, za pośrednictwem internetu. Zamówienia są przyjmowane tylko i wyłącznie przez stronę internetową w domenie hampii.pl
  • Wszystkie produkty dostępne w hampii.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  • Wszystkie ceny podane na stronach internetowych hampii.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Na każdy sprzedany towar wystawiany jest paragon fiskalny. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT. Faktura VAT może być dostarczana drogą elektroniczną za zgodą Klienta na wskazany adres poczty elektronicznej.

PŁATNOŚĆ i WYSYŁKA

  • Zamówiony towar dostarczany jest poprzez wyspecjalizowane firmy kurierskie. Klient jest obciążany kosztami dostawy określonymi w Cenniku Transportu wskazanym w hampii.pl w zakładce Koszty i sposoby dostawy.
  • Możliwe są następujące formy płatności:
    • Przelewem – forma płatności dla klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego lub wizytę w placówce banku. Po zarezerwowaniu zamówionego produktu, Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej (e-mail) numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na naszym rachunku, zamówienie jest wysyłane.
    • Przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności Przelewy24, obsługiwany przez firmę Pay Pro S.A.  (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu Przelewy24 o dokonaniu płatności przez Klienta).
    • Płatność kartą poprzez zewnętrzny system płatności PayPal, obsługiwany przez firmę PayPal.  (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu PayPal o dokonaniu płatności przez Klienta).
  • Przy każdym oferowanym towarze podany jest orientacyjny czas wysyłki zamówionego towaru. Informuje on ile dni roboczych upływa zazwyczaj od momentu potwierdzenia zamówienia przez Klienta do chwili przygotowania zamówionego produktu i jego wysyłki. Zamówienie na produkty o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości zamówienia, tzn. po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów. W przypadku podzielenia zamówienia, poszczególne przesyłki mogą zostać wysłane w różnym terminie, o czym Klient informowany jest drogą poczty elektronicznej. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy niż podany, wówczas hampii.pl kontaktuje się z Klientem, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić wolę realizacji zamówienia przez Klienta. Termin otrzymania przesyłki to każdorazowo czas skompletowania zamówienia powiększony o czas dostawy. W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się dodatkowo o czas realizacji przelewu na rachunek bankowy wskazany przez hampii.pl.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  • Zgodnie z art. 27 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta Klient może odstąpić od umowy zawartej z hampii.pl w ciągu 14 dni licząc od dnia objęcia w posiadanie zamówionego towaru. Oświadczenie o odstąpieniu może być przesłane elektronicznie na adres hampii@hampii.pl lub w formie pisemnej na adres Sky Live Group Sp. z o.o. Sp. k., Al. Komisji Edukacji Narodowej 49/183, 02-797 Warszawa, w oparciu o  formularz dostępny na stronie hampii.pl  pod adresem (pobierz formularz odstąpienia od umowy).  Towar powinien być zwrócony najpóźniej w ciągu 14 dni licząc od dnia odstąpienia od umowy. hampii.pl  może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych od Klienta  płatności  do chwili otrzymania  sprzedanych towarów z powrotem lub do chwili  dostarczenia dowodu ich odesłania. Zwracany towar powinien być w stanie nienaruszonym bez śladów użytkowania; w przeciwnym wypadku Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, chyba że zmniejszenie wartości było wynikiem korzystania z towaru w sposób nie wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech czy funkcjonalności towaru.   Jeżeli na towar została wystawiona faktura sprzedaży  hampii.pl  wystawi fakturę korygująca. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej do hampii.pl.
  • Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na możliwość skopiowania materiału audio, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

REKLAMACJE i GWARANCJE

  • Przed odebraniem przesyłki od kuriera Klient powinien sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy w obecności kuriera i sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej z hampii.pl w celu wyjaśnienia sprawy.
  • Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub hampii.pl, obowiązującą na terenie Polski. W przypadku gdy stwierdzono wady produktu podlegającą warunkom gwarancji produkt należy odesłać na adres Sky Live Group Sp. z o.o. Sp. k., Al. Komisji Edukacji Narodowej 49/183, 02-797 Warszawa,  po wcześniejszym wypełnieniu  formularza „Zgłoszenie reklamacyjne” w hampii.pl, pod adresem  (zgłoszenie reklamacyjne).  Naprawiony lub nowy produkt odsyłany jest do Klienta na koszt  hampii.pl. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności produktu z umową.
  • hampii.pl odpowiada za niezgodność produktu z umową na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej, wyłącza się przepisy zawarte w artykułach 556-576 Kodeksu Cywilnego.
  • W przypadku gdy nabyty produkt posiada wadę, reklamowany towar wraz z pismem określającym rodzaj wady oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt hampii.pl, po wcześniejszym nadaniu numeru RMA zgłoszenia, zgodnie z art. 9. Informację operatorze  pocztowym, oraz adres na jaki należy wysłać produkt zostaną podane podczas nadawania numeru RMA.
  • hampii.pl ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia wad. Jeżeli w ciągu 14 dni  hampii.pl nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione.
    W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, wszystkie koszty dostawy ponosi  hampii.pl.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu  hampii.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu  hampii.pl, składa ofertę kupna określonego produktu na warunkach podanych w opisie produktu.
  • Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Klientów sklepu internetowego hampii.pl w związku z zakupami jest Sky Live Group Sp. z o.o. Sp. k., Al. Komisji Edukacji Narodowej 49/183, 02-797 Warszawa. Dane osobowe wykorzystywane są w celu zawarcia  realizacji umów sprzedaży. Dane mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, prawo wniesienia żądania o którym mowa w art. 32 ust. 1 pkt 7 ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz prawo wniesienia sprzeciwu o którym mowa w art. 32 ust. 1 pkt 8 ustawy.”
  • Dodatkowo, okazjonalnie,  hampii.pl za zgodą Klienta, przesyła ankiety mające na celu badanie preferencji Klientów i dostosowywania oferty  hampii.pl do ich oczekiwań, w tym umożliwiające wyrażenie opinii o dokonanej w sklepie transakcji. Klient w każdej chwili może zrezygnować z otrzymywania ankiet.

 

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij